Usługi eCommerce, które oferujemy:

Integracja różnych platform eCommerce i automatyzacja procesów sprzedażowych to kluczowe obszary naszych działań. Pomagamy naszym klientom oszczędzić czas i zwiększyć efektywność działania.

Stawiamy na rozwój i poszerzanie wiedzy, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami oraz technologiami w dziedzinie sprzedaży internetowej. Dzięki nam i naszym działaniom osiągniesz sukces w branży eCommerce.

Cennik (pakiety):

Ceny pakietów są uzależnione od wielu czynników, takich jak: stopień skomplikowania projektu, liczba produktów oraz zakres usług, dlatego też ceny zaczynają się od poniższych wartości. Oferujemy również darmową 15 minutową konsultację, aby pomóc naszym Klientom wybrać najlepsze rozwiązanie, dopasowane do swoich potrzeb i budżetu firmy. Podane ceny są kwotami netto.

Sklepy internetowe

Stworzymy dla Twojej firmy kompletny sklep internetowy w oparciu o wybrane przez Ciebie oprogramowanie: PrestaShop, WooCommerce lub inne, dostosowany do Twojej firmy.

Wsparcie graficzne

Oferujemy wsparcie graficzne dla Twojego sklepu internetowego lub produktów na platformach marketplace. Szczegóły ustalane indywidualnie (podstawowe wsparcie graficzne).

Szkolenia on-line

Nagramy dla Twojej firmy szkolenie on-line z obsługi systemu BaseLinker oraz zastosowanych w nim zdarzeń. (nie obejmuje podstawowej obsługi panelu BaseLinker).

Analiza produktowa

Przeanalizujemy Twoje produkty w sklepie internetowym oraz na platformach marketplace i przedstawimy Ci naszą strategię dalszego rozwoju Twojej sprzedaży w internecie.

Automatyzacja

Przeprowadzimy wnikliwą analizę potrzeb automatyzacji w Twojej firmie. Zautomatyzujemy Twój eCommerce przy wykorzystaniu narzędzi BaseLinker, Sellasist lub Apilo, dzięki czemu oszczędzisz swój czas.

Integracja eCommerce

Zintegrujemy Twój biznes z wybranymi przez Ciebie platformami sprzedażowymi. Podłączymy oraz skonfigurujemy system magazynowy ERP w taki sposób, aby ograniczyć pomyłki.

Ułatwienia pakowania

Dzięki skrojonemu na miarę procesowi pakowania przesyłek w systemie BaseLinker lub Sellasist, zniwelujesz pomyłki praktycznie do zera. Do Twojego magazynu zawita XXI wiek – jesteś na to gotowy?

Wdrożenia BaseLinker

Wdrożymy w Twojej firmie zaawansowany system sprzedaży, jakim jest BaseLinker. To właśnie dzięki niemu będziesz w stanie wznieść swój biznes eCommerce na wyższy poziom!

Strategia eCommerce

Stworzymy dla Twojej firmy dedykowaną strategię marketingową. Przeanalizujemy słabe punkty Twojej działalności w social mediach oraz wskażemy Ci drogę do sukcesu w internecie.

Dlaczego wybrać SellSetup?

Zobacz naszą firmę w liczbach i skontaktuj się z nami!

100%

Profesjonalizmu

5 lat+

Doświadczenie w branży

100%

Satysfakcji

Anna Sikorka

Bizneswoman

Polecam firmę SellSetup ze względu na wyśmienity kontakt podczas wdrożenia i ekspresową pomoc.

Daniel Wellese

Biznesmen

Konsultanci SellSetup bardzo szybko przedstawili mi całą ofertę i wykonali usługę w ekspresowym tempie.

Oferujemy dla Twojej firmy dedykowane wsparcie PREMIUM

Wsparcie kierowane dla firm, które potrzebują priorytetowego kontaktu. Dzięki pakietowi wsparcia PREMIUM, masz pewność, że jakiekolwiek awarie zostaną rozwiązane w pierwszej kolejności.

Indywidualny opiekun

Otrzymasz do pomocy indywidualnego opiekuna SellSetup.

Rozszerzony kontakt

Skontaktujesz się z nami telefonicznie, mailowo lub przez czat.

Szybkość reakcji

Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu maksymalnie 3h.

Wsparcie PREMIUM

  • Kontakt: e-mail, telefon
  • Czas na odpowiedź: 3h  
  • Godziny wsparcia: 2h     
  • Szybkość reakcji              
  • Indywidualny opiekun    

Jak wygląda nasza praca?

Zobacz poniżej, od czego rozpoczynamy pracę z firmami, takimi jak Twoja!

konsultacja
Darmowa konsultacja z SellSetup

Kontaktujesz się z nami telefonicznie lub umawiasz się poprzez formularz na darmową konsultację, podczas której przedstawisz nam Swoje potrzeby oraz wymagania. Na sam koniec umówimy termin realizacji usługi.

realizacja
Realizujemy Twoje zlecenie

Przystępujemy do realizacji Twojego zlecenia w dogodnym dla Ciebie terminie. Nasze prace przeprowadzamy zdalnie, przy wykorzystaniu możliwości zdalnego pulpitu. Jeśli masz jakieś pytania – to dobry moment na ich zadanie.

zadowolenie
Twoja firma wkroczyła na nowy poziom!

Po pomyślnej realizacji Twojego zlecenia prezentujemy Ci działanie nowego systemu. Jeśli chcesz, możemy nagrać dla Ciebie szkolenie on-line z obsługi nowego procesu realizacji zamówień w Twojej firmie.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasz cennik nie rozwiał Twoich wątpliwości? Zapoznaj się z zakładką „O nas” lub skontaktuj się z nami!